Szállítási határidő:

A központi raktárunkon lévő órák és ékszerek (készleten: több mint 1000 féle) esetén a szállítási határidő átlagosan 3 munkanap (a szállítási idő a karácsonyi időszakban megnőhet) a 14 óra előtt leadott rendelések esetén.

Az aktuális, modelltől függő szállítási határidőt a rendelés menete folyamán a rendszer automatikusan generálja, amit Ön akár módosítani is tud igénye szerint.

A raktáron lévő órák szállítási határideje, utánvétes csomagküldő szolgálat igénybevétele esetén, rendelés visszaigazolástól számított max. 5 munkanap. Fizetési módként előre utalás választásakor a megrendelt órák szállítási határideje a 2.5.2 pontban meghatározott pénzügyi teljesítéstől, míg bankkártyás fizetésnél a banki tranzakciótól számított max. 7 munkanap.

Személyes átvétel választása esetén a kiválasztott szaküzlet pillanatnyi készlete, illetve a központi kiszállítástól függ az átvehetőség időpontja, melyet a rendelés menete folyamán a rendszer automatikusan generál, amit Ön akár módosítani is tud igénye szerint.

Mindegyik szállítási és átvételi mód esetén a rendelés visszaigazolásunk szerinti határidő az irányadó.

Szállítás:

A megrendelt termékek kiszállítására www.goldinaekszer.hu webáruház szerződéses partnerrel dolgozik, alvállalkozója a:

Szállítási, átvétel 1

Csomagodat országosan több mint 67 csomagautomatába kérheted.

Szolgáltatás díja 1270 Ft/csomag.

Maximális csomagméret: 60 cm x 36 cm x 62 cm

Átvétel:

A kiszállítás Hétfőtől-Péntekig történik. A Vásárlónak átvételkor meg kell győződnie arról, hogy az általa megrendelt terméket szállították-e részére, illetőleg a kiszállított termék (termékek) mennyiségben és szemmel láthatóan minőségben megfelel(nek) a megrendelésének. Hiánytalan teljesítés esetén az átvételt a Vásárló aláírásával köteles elismerni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat a webáruháznak nem áll módjában elfogadni, kivéve a bizonyítható rejtett hibát.
Amennyiben a rendelés átvételekor a szállítmányon (dobozokon) sérülést talál, úgy a szállító cég átvételi dokumentumán (szállítólevél) a sérülést fel kell tüntetni, illetve jegyzőkönyvet kell felvetetni. Amennyiben ez nem történik meg, akkor a szállítmány kibontása után talált sérült termékekre vonatkozó reklamációját a webáruház nem fogadja el.
Esetleges kifogását a Vásárlónak 3 napon belül jeleznie kell a webáruház ügyfélszolgálatán. Amennyiben a Vásárló az előzetesen egyeztetett időpontban a kiszállított terméket nem veszi át, a sikertelen, illetve az ismételt kiszállítás költsége is a Vásárlót terheli.